loading...
www.axchat.com|www.axchat.ir
امير بازدید : 70 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (2)
          عكس
 
 
ده مرد و یک زن

ده مرد و یک زن به طنابی آویزان بودند
 
طناب تحمل وزن یازده نفر را نداشت
 
باید یکنفر طناب را رها میکرد وگرنه همه سقوط میکردند
 
زن گفت: من در تمام عمر همیشه عادت داشتم که داوطلبانه خودم را وقف فرزندان و همسرم
 
کنم و در مقابل چیزی مطالبه نکنم... من طناب را رها میکنم چون به فداکاری عادت دارم
 
 در این لحظه مردان سخت به هیجان آمدند و شروع به کف زدن کردند
 
 
هوش خانوم ها روهیچگاه دست کم نگیرید

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شادی در تاریخ 1392/04/16 و 19:02 دقیقه ارسال شده است

به وجود خدا اعتقاد داشته باش.
درسته انسان اختیار داره ولی در این مورد بحث بحثه امتحان خلوص نیت انسان هاست. من این رو بارها تو زندگیم به عینه تجربه کردم.شکلک
پاسخ : هميشه همه چيز جلو چش انسانه ولي بعضيال خودشونو به كوري زدن

این نظر توسط شادی در تاریخ 1392/04/13 و 16:36 دقیقه ارسال شده است

به نظر من این داستان، به زندگی خودما هم صدق می کنه. خدا مارو تو مواقع زیادی امتحانمون می کنه با انتخاب ها و... هرکس با صدق دل انتخاب بکنه خدا نتیجه ی بدی بهش نمیده. مطمینا" خدا بهترین چیز رو نصیبش می کنه.شکلک
پاسخ : همه چيز دسته انسان خودشه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 118
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 54
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 217
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 228
  • بازدید ماه : 293
  • بازدید سال : 1,358
  • بازدید کلی : 47,712